Ir para o conteúdo principal
Ir para o menu de navegação principal
Ir para o rodapé
Open Menu
Revista Instituto GeoGebra Internacional do Rio Grande do Norte
Atual
Notícias
Edições Anteriores
Submissões
Equipe Editorial
Sobre a Revista
Contato
Português (Brasil)
Español (España)
English
Buscar
Cadastro
Acesso
Português (Brasil)
Español (España)
English
Início
/
Arquivos
/
v. 1 n. 1 (2013): SPECIAL EDITION - PROCEEDINGS - JOURNAL OF THE BRAZILIAN CONFERENCE OF GEOGEBRA (JBCG)
v. 1 n. 1 (2013): SPECIAL EDITION - PROCEEDINGS - JOURNAL OF THE BRAZILIAN CONFERENCE OF GEOGEBRA (JBCG)
Publicado:
2015-12-04
Editorial
EDITORIAL
Ricardo Antonio Faustino da Silva Braz
PDF
Artigo
A GEOMETRY CLASS IN HIGH SCHOOL WITH GEOGEBRA
Amanda Barbosa da Silva, Ana Paula Nunes Braz Figueiredo
PDF
APPROPRIATION OF TECHNOLOGICAL RESOURCES THROUGH GEOGEBRA AS A SUPPORT IN THE CONSTRUCTION OF MATHEMATICAL KNOWLEDGE AND BASIC EDUCATION
Gisela Maria da Fonseca Pinto, Agnaldo da Conceição Esquincalha
PDF
ASSOCIATING A MATHEMATICS MODEL TO A REAL SITUATUON WITH GEOGEBRA
Jussara Gomes Araújo Cunha, Alcinéia Lima Santos
PDF
THE APLICATION OF GEOGEBRA ON DISTANCE LEARNING MODE
Hallysson Henrique Fagundes Duarte, Jhose Iale C. da Cunha
PDF
THE USE OF GEOGEBRA TO SOLVING A PROBLEM HISTORY: A CASE OF WORK MASCHERONI (1750 – 1800)
Giselle Costa de Sousa, José Damião Souza de Oliveira
PDF
USE IN TEACHING GEOGEBRA DIFFERENTIAL AND INTEGRAL CALCULUS: AN EXPERIENCE WITH STUDENTS IN HIGHER EDUCATION
Géssica Germana Silva Santos, José Alex dos Santos, Marcos Aurélio Alves e Silva
PDF
GEOGEBRA AND ITS IMPORTANCE IN THE ACADEMIC EDUCATION OF THE MATHEMATIC TEACHERS – AN EXPERIENCE REPORT
Geruza Maria de Lima, Maria Lucivânia Souza dos Santos, José Helton de Vila, Ana Paula N. Braz Figueiredo
PDF
Artigo - Apresentação Oral
A GEOMETRY CLASS IN HIGH SCHOOL WITH GEOGEBRA
Amanda Barbosa da Silva, Ana Paula Nunes Braz Figueiredo
PDF
Enviar Submissão
Enviar Submissão
Idioma
Português (Brasil)
Español (España)
English
Informações
Para Leitores
Para Autores
Para Bibliotecários
Desenvolvido por
Open Journal Systems